Shoplog ♥ Bershka, The Sting & Pull&Bear

Fashion

z

Dinsdagochtend besloten mijn zusje en ik heel spontaan om een dagje naar Utrecht te gaan. Superleuk! In de meeste winkels was volop uitverkoop, waar ik goed gebruik van heb gemaakt. Alsnog heb ik niet onwijs veel gekocht, omdat ik deze maand nog wel vaker ga winkelen en dus wat geld over moet houden. Op Instagram lieten jullie weten dat jullie toch graag een shoplog wilden zien, dus hier is hij!

Bershka

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij de Bershka waren zoveel kledingstukken afgeprijsd! Ik zocht een paar mooie shirts, want laatst had ik er een aantal weggedaan. Al snel vond ik een prachtig, iets korter, shirt. Ik had deze al een keer op de site gespot, maar was hem eigenlijk alweer een beetje vergeten. Gelukkig vond ik hem weer in de winkel, want ik ben echt verliefd op dit shirtje. De print is zo mooi! En de tekst vind ik ook wel leuk (Better days are coming).

The Sting

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Met deze sweater ben ik zo ontzettend blij! Vinden jullie de tekst ook zo leuk? Het printje vind ik heel gaaf! Je ziet deze print de laatste tijd steeds meer, maar dat vind ik helemaal niet erg. De sweater voelt heel zacht en warm aan. Ik denk dat ik deze komende winter veel zal gaan dragen.

Ik kocht trouwens ook nog een bidon bij The Sting. Handig, maar niet echt een foto waard.

Pull&Bear

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We gingen aan het einde van onze shopsessie nog even langs de Pull&Bear en daar kocht ik weer een shirtje. Deze is wat simpeler dan het shirt dat ik bij Bershka kocht, maar ik vind hem wel erg leuk. De tekst (Q: What’s in your bag?) vond ik wel erg toepasselijk voor een blogger, haha!

En dat waren al mijn aankoopjes! Ik ben heel erg blij met deze drie nieuwe items en ik weet zeker dat ik er nog veel plezier van ga hebben!

7 gedachtes over “Shoplog ♥ Bershka, The Sting & Pull&Bear

Geef een reactie

