Update ♥ Meer artikelen, toekomstige blogplannen en nieuwe lay-out

Persoonlijk

desk1

Hi! Daar ben ik weer! Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van mij heb laten horen. Shame on me! Ik weet dat ik had beloofd om meer artikelen te plaatsen, maar eerlijk gezegd zag ik het bloggen de afgelopen gewoon niet echt zitten. En dus nam ik een break van een paar weken om goed na te kunnen denken over mijn blog. Maar goed, ik ben weer terug. 🙂 Ik heb jullie een hoop te vertellen, dus vandaag is het weer eens tijd voor een update.

De reden dat ik even niets van mij heb laten horen? Ik had echt helemaal geen inspiratie voor artikelen! Bovendien had ik het nogal druk. Ik heb twee weken lang gewerkt en ben ook nog op vakantie geweest. Na mijn vakantie had ik zin om gewoon twee weekjes rustig aan te doen en dat heb ik gedaan! Inmiddels ben ik weer helemaal uitgerust en dus is het weer tijd om te bloggen! Voortaan zal ik een artikel plaatsen op maandag, woensdag en zaterdag. Voorheen probeerde ik om vier artikelen in de week te plaatsen, maar dit vond ik er best wel veel. Soms zal er trouwens wel een extra artikel verschijnen, maar dat zien jullie dan vanzelf wel.

In mijn vorige update vertelde ik jullie wat over mijn toekomstige blogplannen. Ik wil nog steeds een nieuwe blog starten, maar daar wacht ik nog even mee. Ik kijk eerst even of het mij gaat lukken om regelmatig artikelen te plaatsen op deze blog. School is deze week weer begonnen en het is best pittig om bloggen te combineren met school. Ik ben trouwens een hele erge uitsteller en doe vaak alles pas op het laatste moment, waardoor ik dan in tijdsnood kom. Ik probeer hier aan te werken en maak strakke planningen, dus ik hoop dat drie artikelen in de week gaan lukken!

Dan nu even wat anders: hebben jullie mijn nieuwe lay-out al gespot? Afgelopen zondag vond ik het wel weer tijd worden voor iets nieuws en dus koos ik een ander thema uit. Daarnaast heb ik nu ook een logo. Het logo kan professioneler, maar voor nu vind ik het goed. Ik hoop dat jullie mijn blog er goed uit vinden zien! Als je iets niet kan vinden of een andere vraag/opmerking hebt, mag je mij altijd mailen naar mylifeaskarlijn@hotmail.com.

Volgens mij heb ik alles wel verteld! Nu zijn jullie weer helemaal up to date haha. Morgen komt er trouwens een extra artikel online, want dan ben ik jarig!

Q: Hoe was/is jouw vakantie?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

4 gedachtes over “Update ♥ Meer artikelen, toekomstige blogplannen en nieuwe lay-out

Geef een reactie

