De negen leukste lage sneakers + tip

Fashion

sc2

Nike Sportswear Roshe One €89,95 // Vans Authentic €69,95 // Topshop Christie €31,95

Ik kan niet zonder sneakers. Ze zitten comfortabel en zien er fashionable uit. Wat wil je nog meer? Voor het artikel van vandaag ben ik op zoek gegaan naar tien paar toffe sneakers. Het duurde even voordat ik een selectie had gemaakt, maar het is mij gelukt om wat leuke exemplaren voor jullie op een rijtje te zetten. Kijk je mee? Aan het eind van het artikel geef ik ook nog een handige tip om geld te besparen!

sc

Anna Field €19,95 // Chuck Taylor All Star Ox Core €64,95 €51,95 // New Balance €74,95

sc3

Chuck Taylor All Star Ox Core €79,95 // Zign €69,95 // Michael Kors €169,95

En dan nu de tip! Als je niet zulke hele grote voeten hebt, kun je vaak ook de sneakers voor junioren kopen. Deze zijn meestal een stuk goedkoper, terwijl ze er precies hetzelfde uitzien. Waarschijnlijk wisten veel van jullie deze tip al, maar ik wilde hem toch even delen.

Gisteren heb ik trouwens zelf een paar sneakers besteld en deze komen aankomende dinsdag of woensdag aan. Ik kan niet wachten om ze aan jullie te laten zien, dus ik zal er zeker nog een uitgebreid artikel aan wijden.

Q: Sneakers of pumps?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

Een gedachte over “De negen leukste lage sneakers + tip

Geef een reactie

