Shoplog ♥ Etos, Kruidvat, HEMA, AKO & Op = Op Voordeelshop

Beauty, Lifestyle

IMG_5213

Alweer een week geleden vierde ik mijn verjaardag. Het was een hele gezellige dag en ik ben flink verwend. Ik heb vooral heel veel cadeaubonnen gekregen. Willen jullie deze ook altijd zo snel mogelijk spenderen? Afgelopen weekend ging ik met mijn bonnen de stad in en kocht ik een aantal leuke spulletjes. Kijk je mee naar mijn shoplog?

IMG_5222

Met bovenstaande aankoop ben ik zo blij! Ik kocht bij de boekenwinkel eindelijk het boek ‘On Top’ van Anna Nooshin – het handboek voor online succes. Ik vind Anna een heel leuk persoon en ben dan ook zeer nieuwsgierig naar haar boek. Ik ga zeker nog een review schrijven over dit boek!

IMG_5224

Je kan nooit genoeg notitieboekjes hebben. Dit schattige exemplaar met een gouden hertje vond ik bij de HEMA. Ik weet nog niet zeker waar ik hem voor ga gebruiken, maar een notitieboek komt altijd wel van pas.

Daarnaast kocht ik bij de HEMA ook een setje met vulpotloden, want deze kon ik wel weer gebruiken.

IMG_5226

Op een aantal blogs las ik positieve reviews over de nieuwe L’Oréal Elvive Nutri-Gloss Luminizer producten. Ik kocht de volledige lijn en ik kan niet wachten om hem te testen. Jullie zullen vanzelf een review voorbij zien komen.

Bij de HEMA kocht ik ook nog een Soft Matt Lipbalm in de kleur 05. Ik had deze al een tijdje op mijn wishlist staan, dus ik ben heel blij dat ik hem nu eindelijk heb. Binnenkort een review!

IMG_5223

Jammer genoeg waren bij de Etos heel veel producten uitverkocht, waardoor ik er slechts een bruisbal kocht.

Ik nam bij het Kruidvat nog een shampoo van L’Oréal mee, maar dan de Extraordinary Oil variant.

IMG_5229

Mijn wattenstaafjes waren op en dus kocht ik er een paar bij de HEMA. Heel boeiend, haha!

Last but nog least zag ik bij de Op = Op Voordeelshop nog een mooi product van W7. Namelijk een Fixing Spray. Ik denk niet dat ik hierover een review ga schrijven, want veel kan ik er niet over zeggen. Maar ik hoor het graag als jullie er meer over willen weten.

Q: Wat is jouw favoriete drogist?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

2 gedachtes over “Shoplog ♥ Etos, Kruidvat, HEMA, AKO & Op = Op Voordeelshop

Geef een reactie

