Q&A ♥ Geen sanitaire voorzieningen?!

Persoonlijk

IMG_5091

Hi lovelies! Vandaag beantwoord ik weer eens een aantal van jullie vragen. Laten we maar gelijk beginnen!

Ben je op vakantie geweest afgelopen zomer?

Ja, ik ben in Duitsland geweest samen met mijn ouders, zusje en broertje. We zaten in een plaatsje in de buurt van de stad Trier, wat een van de twee oudste steden van Duitsland is.

Hoelang blog je nu al?

Volgens mij ben ik in juni 2014 begonnen met bloggen, dus inmiddels blog ik alweer meer dan een jaar! Voor mijn gevoel ben ik pas net begonnen, haha.

Wat zou je doen als je in één dag €10.000 moest spenderen? 

IMG_5213

Gelijk de trein pakken naar Amsterdam om te shoppen! Waarschijnlijk zou ik een mooie tas kopen van Michael Kors of Céline en natuurlijk heel veel kleding en beautyproducten. Daarnaast zou ik nog een nieuwe camera, computer en telefoon aanschaffen!

Wat vind je het leukste aan bloggen?

Lieve reacties van volgers maken mij altijd heel blij. Ik blijf het heel bijzonder vinden dat anderen mijn artikelen lezen! Maar uit het schrijven van artikelen haal ik ook veel plezier.

Liever geen make-up of geen sanitaire voorzieningen?

Ik haat het om zonder make-up rond te lopen, maar ik kan gewoon niet zonder sanitaire voorzieningen, dus dan maar geen make-up. Op een gegeven moment wen je daar ook wel aan, denk ik.

Felle of nude look?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mag ik ook voor een combinatie gaan? Het liefst draag ik namelijk een nude ooglook met een felle lipkleur! Bovenstaand kleurtje van Essence vind ik prachtig.

Wat wil je nog bereiken met je blog?

Wat een lastige vraag! Ik zou graag een eigen domein willen kopen en ook lijkt het mij leuk om in de toekomst samen te werken met een aantal andere bloggers.

Wat is de fijnste budget mascara?

Absoluut de Essence Lash Princess Volume Mascara! Ik heb deze een tijdje geleden aangeschaft en ben er helemaal weg van. Hij geeft veel volume, maar laat geen klontjes achter. Miss Sporty heeft trouwens ook een paar fijne budget mascara’s, onder andere de Miaoww Mascara.

Wat is je favoriete Instagram account?

@queenofjetlags

@queenofjetlags

@annanooshin

@annanooshin

Anna (@annanooshin) en Noor (@queenofjetlags) plaatsen de mooiste foto’s! Deze twee fashion bloggers laten niet alleen kiekjes van hun outfits zien, maar nemen je ook mee naar de tofste plekken. Hierboven laat ik jullie een klein stukje van hun feed zien.

Heb je tips voor andere bloggers?

Wees origineel! En dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Tegenwoordig bestaan er zoveel blogs dat het bijna onmogelijk is om iets compleet nieuws te verzinnen. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen! Verder raad ik je aan om actief te zijn op sociale media en om regelmatig artikelen te posten.

Bedankt voor al jullie leuke vragen! Vragen voor de volgende keer kun je hier beneden in de reacties achterlaten. Het mag over van alles gaan!

Follow me on: Bloglovin’Instagram

Een gedachte over “Q&A ♥ Geen sanitaire voorzieningen?!

Geef een reactie

