Mijn tien favoriete Nederlandse blogs

Beauty, Lifestyle, Persoonlijk

favblogs1

Blogs lezen is mijn favoriete bezigheid! Elke ochtend lees ik via de Bloglovin’ app de nieuwste artikelen van mijn lievelingsblogs. In het artikel van vandaag deel ik met jullie mijn tien favoriete blogs van Nederlandse bodem.

BeautyCloud – Anneloes heeft een grote liefde voor make-up en dat is duidelijk te merken op haar blog! Ze maakt prachtige foto’s en schrijft goede reviews.

ByMarlayne – Een blog met hele leuke artikelen over beauty, fashion en lifestyle! Voor inspiratie neem ik altijd even een kijkje op de blog van Marlayne. Haar artikelen zijn origineel en leuk om te lezen.

Love low budget – Ben je gek op budget? Dan moet je zeker een keer de blog van Sara bezoeken. Je vind er van alles over beauty, fashion en lifestyle, maar dan meestal op een low budget manier.

Glam and Glitters – Glam and Glitters is de blog van de twee zussen Laura en Melissa. Ik geniet altijd heel erg van hun leuke schrijfstijl en mooie foto’s.

Vera CamillaVan Vera’s artikelen word ik altijd heel blij. Haar artikelen zijn leuk en haar foto’s ook. Vera is gewoon een geweldige blogger.

By Aranka – Op de blog van Aranka vind je niet alleen reviews en looks, maar ook heerlijke recepten. Ze plaatst twee artikelen per dag, dus er is altijd wel wat om te lezen op haar blog.

Life of Lonneke – Deze persoonlijke lifestyle blog is een groot favoriet van mij. Ik vind dat Lonneke heel goed schrijft!

The Budget Life – Nog zo’n blog met heel veel budget! Nicole geeft haar tips & tricks voor een low-budget lifestyle op The Budget Life.

Marjolean – Ik ben gek op de geweldige foto’s van Marjolein! Wauw, kon ik maar zulke mooie plaatjes schieten!

Lotte Loves Beauty – Iedere ochtend check ik even de blog van Lotte. Je vindt er voornamelijk artikelen over beauty, maar af en toe zit er ook een persoonlijker artikel tussen.

Q: Wat is jouw favoriete blog?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

7 gedachtes over “Mijn tien favoriete Nederlandse blogs

Geef een reactie

