Wednesday Wishlist ♥ MAC lipsticks

Beauty

wishlistmac

Eind december kreeg ik mijn allereerste lipstick van MAC: Positively Dashing. Deze beviel mij heel erg goed en daarom wil ik binnenkort een kleurtje erbij kopen. Maar ik kan niet kiezen! Er zijn zoveel kleuren! Afgelopen week heb ik mij flink verdiept in alle MAC lipsticks en het is mij uiteindelijk gelukt om een selectie van drie lipsticks te maken. Het liefst zou ik ze allemaal bestellen, maar dat vind ik wat te duur worden. Helpen jullie mij een keus te maken?

mwl2

Wil je lippen à la Kylie Jenner? Dan is Twig geen verkeerde keuze! Twig heeft een satin finish. Hij is dus niet mat, maar ook niet glanzend. Bovendien heeft hij een goede houdbaarheid. Voor mij is Twig dé perfecte nude!

mwl1

Op wat sombere dagen vind ik het leuk om een wat donkerdere kleur te dragen. Rebel is dan heel geschikt. In de huls oogt Rebel trouwens een stuk donkerder dan op de lippen. Zoek maar eens wat swatches op! Rebel is met zijn satin finish prachtig, maar ik denk dat ik hem vooral in de herfst en winter zal dragen. Is dat niet een beetje zonde? Nog een nadeel: het is geen lipstick die je elke dag draagt. Hij past niet bij al mijn outfits en is ook niet geschikt voor alle gelegenheden. Ik vind Rebel het mooist, maar niet het handigst.

mwl3

Op het eerste gezicht lijkt Brave misschien bijna gelijk aan Twig, maar Brave is toch echte een stuk lichter. Ik denk dat dit een kleur is die ik elke dag zou kunnen dragen. Met Brave op je lippen creëer je een hele natuurlijke look. Ideaal voor schooldagen! Brave heeft trouwens ook een satin finish.

Wat een pareltjes! Het liefst stop ik ze allemaal in mijn winkelmandje, haha. Ik ben heel benieuwd welke lipstick jullie zouden kiezen. Laat het achter in de reacties en help mij met dit dilemma. 😉

Follow me on: Bloglovin’Instagram

6 gedachtes over “Wednesday Wishlist ♥ MAC lipsticks

  1. Persoonlijk zou ik Twig kiezen. Ik heb hem laatst gekocht en hij bevalt me echt heel erg goed. Hij is vrij nude en hij neigt nogal naar bruin maar toch is het een perfecte kleur voor overdag en hij past echt overal bij. 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

