1000 volgers op Instagram ♥ Winactie

Uncategorized

Winactie

Afgelopen week behaalde ik de 1000 volgers op Instagram. Wat was ik blij! Ik vind het een bizar idee dat zó veel mensen mij volgen. Om mijn volgers te bedanken heb ik een winactie georganiseerd. Wil jij kans maken? Lees dan snel verder!

Wat kan je winnen?

  • HEMA Fizzy Tablet Spicy Bright and Delightful
  • HEMA oorbellen (2 paar)
  • HEMA Face Mask Pomegranate
  • Essence All About Sunrise Eyeshadow
  • Essence Longlasting Lipstick 15 Oh So Matt!

Hoe doe je mee?

Om mee te doen moet je mij volgen op Instagram en hieronder een reactie achterlaten met je accountnaam van Instagram. Vergeet niet om een geldig e-mailadres in te vullen.

Voor extra kans:

  • Volg mij op Bloglovin’. Klik hier!
  • Repost de foto van de winactie op Instagram en tag mij in je bericht. De foto vind je op mijn account (@mylifeaskarlijnnl).

Ik kies random een winnaar uit met behulp van lootjes. Voor elke extra stap krijg je een extra lootje. Zaterdag 17 oktober om 19:00 maak ik de winnaar bekend op Instagram. Ook zal ik diegene een mailtje sturen. Wanneer de winnaar niet binnen drie dagen reageert, kies ik iemand anders uit.

Succes allemaal! 

Follow me on: Bloglovin’Instagram

18 gedachtes over “1000 volgers op Instagram ♥ Winactie

Geef een reactie

