L’Oréal Paris Elvive ♥ Nutri-Gloss Luminizer

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een tijdje geleden viel mijn oog in het Kruidvat op een aantal nieuwe haarproducten van L’Oréal Paris. Alleen de roze verpakkingen maakten mij al nieuwsgierig! Ik nam de volledige lijn mee om voor jullie te reviewen.

De Nutri-Gloss Luminizer lijn van L’Oréal bestaat uit een shampoo, crèmespoeling en een spray. Wat er zo bijzonder is aan deze lijn? Glycogel! Dit zou moeten zorgen voor een langdurige glanzende laag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allereerst moet ik even kwijt dat de producten echt goddelijk ruiken! De lekkere geur ruik je overigens niet alleen onder de douche, maar blijft de hele dag hangen.

Daarnaast vind ik de verpakkingen er mooi en chique uitzien. Hoe leuk is die roze kleur?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Gloss Spray is mijn favoriete product uit deze lijn. Ik spray hem in na het douchen (wat ik meestal ’s avonds doe) en vaak ook nog een keer ’s ochtends. De spray geeft mijn haar een glanzend laagje en een overheerlijke geur. Let op dat je spray slechts aan de onderkant van je haar aanbrengt om vet haar te voorkomen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In de Nutri-Gloss Luminizer lijn vind je ook nog een shampoo en een crèmespoeling. Helaas wordt mijn haar van de shampoo een beetje pluizig. Dit probleem heb ik tot nu toe met elke shampoo van L’Oréal gehad, maar dit kan natuurlijk aan mijn haartype liggen. In andere reviews heb ik namelijk niets hierover gelezen. Als ik de shampoo gebruik in combinatie met de crèmespoeling is de pluis gelukkig al een stuk minder. Toch vind ik het nog steeds een minpuntje. Iets waar ik wel heel tevreden over ben ik het glanzende effect van de shampoo en crèmespoeling. Het staat heel glamoureus, maar tegelijkertijd ook natuurlijk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Al met al ben ik best tevreden over de nieuwe lijn van L’Oréal. Na gebruik van de producten ruikt mijn haar heerlijk en voelt het prettig aan, maar de pluis is voor mij een groot nadeel. Ik denk daarom ook niet dat ik nog een keer wat uit deze lijn zal kopen. Voor mijn haartype zijn er betere producten te vinden.

  • Gloss Spray (100 milliliter) – €9,99
  • Crèmespoeling (200 milliliter) – €4,49
  • Shampoo (200 milliliter) – €4,49

De producten uit de Nutri-Gloss Luminizer lijn van L’Oréal Paris zijn te koop bij onder andere Etos, Kruidvat en Trekpleister.

Q: Wat is jouw favoriete shampoo?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

Een gedachte over “L’Oréal Paris Elvive ♥ Nutri-Gloss Luminizer

Geef een reactie

