TAG ♥ Herfst

Persoonlijk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is alweer een weekje herfst! Langzaamaan vallen de bladeren van de bomen, dalen de temperaturen en begint het vooral steeds meer te regenen. Aan de ene kant baal ik een beetje dat mijn favoriete seizoen, de zomer, voorbij is, maar ik heb ook wel weer zin in de herfst. Om een beetje in een herfstachtige stemming te komen, vul ik vandaag deze tag in. Veel plezier met lezen!

 Wat vind je het leukste aan de herfst?

In de herfst wordt het weer wat kouder en dus is het tijd voor andere kleding. Ik vind het leuk om meerdere laagjes te dragen en daarvoor is de herfst het perfecte seizoen. Bovendien vind ik de herfst een heel gezellig seizoen. Ik vind het heerlijk om ’s avonds onder een dekentje en met een kop thee een serie te kijken. Lekker knus!

Wat drink je het liefst in de herfst?

Thee drink ik het meest in de herfst. Ik ben vooral gek op groene thee. Met een verse muntthee kun je mij ook heel blij maken. Af en toe maak ik warme chocolademelk met slagroom voor mezelf, maar niet te vaak natuurlijk.

Favoriete geurkaars?

Ik steek bijna nooit een kaars aan, dus ik heb niet een favoriet. Vaak vind ik fruitige geuren erg lekker.

Favoriete lipstick?

In de herfst draag ik graag wat donkerdere tinten op mijn lippen. Mijn favoriet is Positively Dashing van MAC. Misschien schrijf ik nog wel een keer een artikel over mijn favoriete herfst lipsticks.

Favoriete dagcrème?

Lastige vraag! Ik denk dat ik voor de Vichy Normaderm crème kies. Deze is niet heel goedkoop, maar wel heel verzorgend.

Favoriete oogschaduwkleur?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Echt één favoriete oogschaduwkleur heb ik niet. Wel merk ik dat ik in de herfst en winter wat donkerdere kleuren op mijn oogleden draag, zoals groen, bruin, paars en bordeauxrood. De kleuren op bovenstaande foto komen uit het Wicked Dreams palet van NYX.

Favoriete band/muziek?

Mijn muzieksmaak verandert niet echt gedurende het jaar. Ik luister eigenlijk altijd naar liedjes uit de top 40.

Favoriete outfit om te dragen?

Zoals ik al zei vind ik het leuk om laagjes te dragen. Je ziet mij in de herfst dan ook vaak gekleed in een lang vest met daaronder een topje of een blouse. Maar ik vind het ook heerlijk om sweaters met een leuke print of quote te dragen. Aan mijn voeten heb ik altijd zwarte laarsjes of sneakers.

Wat wil je nog kopen deze herfst?

Ik zou heel graag twee lipsticks van MAC willen kopen deze herfst. De kleuren Brave, Twig, Mehr en Rebel staan het hoogst op mijn verlanglijstje. Oh, en ik heb nog een nieuwe winterjas nodig! Toevallig heb ik die afgelopen zondag besteld bij de H&M, dus hopelijk past die.

Favoriete bestemming?

Het liefst lig ik de hele dag in mijn bed. Samen met mijn laptop, wat pepernoten of een andere snack en een grote kop thee. Helaas kan het niet elke dag zo’n feest zijn!

Q: Wat vind jij leuk aan de herfst?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

4 gedachtes over “TAG ♥ Herfst

Geef een reactie

