Anna Nooshin ♥ On Top – Jouw handboek voor online succes

Lifestyle

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Waarschijnlijk hebben jullie de naam ‘Anna Nooshin’ alvast een keer voorbij zien komen. Anna is de eigenaresse van het online magazine NSMBL en daarnaast heeft ze een eigen kanaal op YouTube. Een tijdje geleden bracht Anna een boek uit, genaamd On Top. In dit artikel vertel ik jullie of dit boek het lezen waard is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties. Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een van de meest succesvolle online magazines van Nederland op en is een begrip in modeland. Ze werkt met de grootste merken uit de lifestyle-industrie (van Chanel tot Nike) en reist de wereld rond voor haar baan. In On Top deelt ze haar tips en ideeën over hoe ook jij het beste uit jezelf kunt halen. Ze verpakt deze tips in een eerlijk (succes)verhaal, geïllustreerd met vele mooie – never before seen – privéfoto’s, waarbij Anna niet terugdeinst om zichzelf van een andere kant te laten zien. Wat gebeurt er als je ineens ‘On Top’ staat? Hoe verandert je leven, hoe veranderen je vriendschappen, wat gebeurt er als je voor je droom gaat en het lukt?”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In het begin van het boek vertelt Anna alles over haar jeugd. Toen ze zeven jaar was vluchtte ze samen met haar ouders en zusje uit Iran, waardoor haar eerste jaren in Nederland niet altijd even makkelijk waren. In dit gedeelte van het boek wordt duidelijk dat Anna genoeg zelfspot heeft. Ik heb hardop gelachen om een aantal uitspraken over haar jeugd.

“Opgroeien is lastig. Zeker als je een overbehaarde aliën bent.”

Later in het boek gaat het vooral over Anna’s carrière. Ze vertelt je hoe zij blogger is geworden en ze deelt handige tips & tricks. Zo laat ze weten hoe ze haar Instagram foto’s maakt. Ik ben echt gek op de feed van Anna, dus dit stuk heb ik extra aandachtig doorgelezen. Maar Anna geeft niet alleen tips over Instagram hoor! Nee, ze leert je ook van alles over online ondernemen en eigen baas zijn. Ik heb uit dit gedeelte van het boek de meeste inspiratie en motivatie gehaald.

Ik ben gek op de schrijfstijl van Anna! Ze schrijft lekker luchtig en het boek zit vol humor. Ik heb het boek dan ook heel snel uitgelezen. Daarnaast vind ik de opmaak van het boek prachtig. Het is een echte eye-catcher! Binnenin het boek staan eigenlijk alleen maar persoonlijke foto’s, wat ik wel heel erg leuk vond om te zien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

On Top is een echte aanrader! Zeker voor de bloggers die ervan dromen om online succes te bereiken. Het is een ongelooflijk inspirerend boek.

Uitgeverij: Het Spectrum // Prijs: €20,- // ISBN: 9789000344352

Follow me on: Bloglovin’Instagram

5 gedachtes over “Anna Nooshin ♥ On Top – Jouw handboek voor online succes

Geef een reactie

