Favorieten ♥ september

Beauty, Fashion, Lifestyle

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik jullie mijn favorieten van de afgelopen maand heb laten zien. Ik ben van plan om dit vanaf nu weer elke maand te gaan doen, want ik ontdek elke maand wel weer een paar fijne dingen die ik met jullie wil delen. Kijken jullie mee naar mijn favorieten van september?

Favorieten1

Favoriete schoenen: Nike Roshe One

Begin deze maand kocht ik van mijn verjaardagsgeld onder andere deze mooie sneakers. Ze lopen goddelijk en passen werkelijk waar bij alles. Ik draag ze dan ook heel vaak, bijna elke dag zelfs. Misschien is dat iets te veel, haha?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favoriete boek: On Top van Anna Nooshin

Gisteren kwam er al een review online over dit boek. Een heel ander artikel dan normaal, dus ik was erg benieuwd naar jullie reacties. Gelukkig reageerden jullie allemaal heel positief. Bedankt daarvoor! Maar dat even terzijde. On Top is echt een aanrader als je geïnteresseerd ben in Anna en online ondernemen.

Favoriete workout: Fat Burning Dance Workout to “Bodypop”

Eerlijk is eerlijk: sporten is nooit mijn favoriete bezigheid geweest. Totdat ik deze workout op YouTube tegenkwam! Dit dansje maakt sporten een stuk leuker. Ik werd er in elk geval heel blij van.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favoriete beautyproduct: L’Oréal Paris Elvive Nutri-Gloss Luminizer Gloss Spray

Begin vorige week schreef ik al een uitgebreid artikel over de nieuwe Nutri-Gloss Luminizer lijn. Ik was redelijk tevreden over alle producten. Toch is voor mij de Gloss Spray het pareltje van de collectie. Hij maakt mijn haar heerlijk zacht en heeft een onwijs lekkere geur.

Favoriete serie: Scream Queens

Afgelopen week ontdekte ik de serie Scream Queens en sindsdien ben ik verslaafd. In Scream Queens worden een aantal leden van een studentenvereniging opgejaagd door een seriemoordenaar. Waarom de meiden het doelwit zijn van de moordenaar ontrafelt zich langzaam terwijl hun diepste geheimen naar boven komen. De serie lijkt een beetje op Pretty Little Liars. Ik vind het leuk dat er een hoop bekende mensen in spelen, zoals Lea Michele, Ariana Grande, en Emma Roberts. Er zijn nog niet zoveel afleveringen uitgezonden, maar misschien is dat maar goed ook haha!

It's Laux

Favoriete blog: itslaux.nl 

Vanaf nu zal ik ook elke maand een blog noemen die ik erg leuk vind. Deze maand ga ik van start met de blog van Laura. Op itslaux.nl verschijnen voornamelijk artikelen over beauty, maar af en toe zie je ook wat persoonlijks voorbijkomen. Check zeker even haar blog!

Favoriete liedje: On My Mind van Ellie Goulding

Ellie Goulding is een van mijn favoriete artiesten. On My Mind is haar nieuwste liedje en I love itLove Me Like You Do blijft mijn favoriet, maar deze is ook lekker catchy. I got this song on my mind. 😉

Q: Wat zijn jouw favorieten van september?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

6 gedachtes over “Favorieten ♥ september

Geef een reactie

