Mijn favoriete look van het moment!

Beauty

look1

Zo langzamerhand wordt het steeds duidelijk dat de herfst toch echt begonnen is. Bij een nieuw seizoen hoort ook een nieuwe look, vind ik. Als beautyblogger houd ik ervan om met make-up te experimenteren en dat heb ik de laatste tijd volop gedaan. Een aantal daagjes terug creëerde ik een ooglook die mij wel erg goed is bevallen en die ik sindsdien dagelijks draag. Gecombineerd met een donkere lipkleur en glanzende wangen is dit beslist mijn favoriete look van het moment. Ik vertel jullie vandaag welke producten ik allemaal heb gebruikt voor deze look.

Allereerst breng ik altijd een primer aan op mijn gezicht. Sinds kort gebruik ik de Face Primer van Max & More, waar ik zeer tevreden over ben. Vervolgens ga ik aan de slag met concealer. De meeste mensen brengen vaak eerst foundation aan, maar ik vind het prettig om met de concealer te beginnen. Zo voorkom ik een cakey effect. Ik gebruik twee verschillende concealers, namelijk de All About Matt! High Covering Concealer van Essence in de kleur 10 Matt Beige (voor op mijn onzuiverheden) en de Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer in de kleur 001 Porcelain (voor onder mijn ogen). Die laatste breng ik dan wel pas aan na de foundation. Verwarrend hè, haha? Meestal ga ik voor de 123 Perfect Foundation van Bourjois Paris. Dan is het tijd om alles even af te poederen en dat doe ik met de Cover Up! Compact Powder van HEMA. Deze heb ik net nieuw en is nu al een favoriet! Daarna geef ik mijn wangen wat glans en kleur met de blush Rose Gold van Sleek en een Highlighter Powder van H&M. Als ik in de stemming ben, breng ik ook nog de Dream Sun Bronzing Powder van Maybelline aan.

Laten we verdergaan met de ogen! Ik ben gek op het Matte Palette – Winter Forest van MUA en deze pak ik er dan ook bij voor mijn look. Op mijn gehele ooglid breng ik een lichtbruine kleur, Chino, aan en in de crease blend ik vervolgens een donkerbruine tint, genaamd Truffle. Om wat glans toe te voegen dep ik voorzichtig een beetje bronzen oogschaduw uit het Essence All About Sunrise palet op het ooglid. Daarnaast breng ik in mijn buitenste ooghoek de highlighter uit het zelfde palet aan. Ik maak de ooglook af met de zwarte Soft Eyeliner van HEMA en de Lash Princess Volume Mascara van Essence. Over de mascara komt binnenkort nog een review online, maar ik kan alvast verklappen dat het een geweldig product is!

Tot slot werk ik mijn wenkbrauwen even bij met de P2 Eyebrow Express Pen in 030 Brilliant Brown en de Eyebrow Filler Pefecting & Shaping Gel van Catrice. Ook geef ik mijn lippen nog wat kleur met een Soft Matt Lipbalm van HEMA. Er zitten een aantal nieuwe, donkere kleuren in het assortiment en deze zijn zo ongelooflijk mooi. Jullie kunnen snel een review verwachten. Voor deze look heb ik kleur 10 gebruikt, een donkerrode tint.

Follow me on: Bloglovin’Instagram

3 gedachtes over “Mijn favoriete look van het moment!

Geef een reactie

