Inspiration ♥ Autumn

Lifestyle, Persoonlijk

autumncol1

Hey! Over anderhalve week heb ik eindelijk herfstvakantie. Alhoewel de zomervakantie nog helemaal niet zo lang geleden is, ben ik al echt al wel toe aan vakantie. Ik heb het gewoon zo druk met school! Zijn jullie ook zo druk? Maar goed, al die drukte zorgt er wel voor dat ik enorm uitkijk naar een weekje vakantie. Ik kan niet wachten om op een luie dag op bed te liggen met een grote mok thee, wat snacks en een spannende serie. Naast uitrusten heb ik in de vakantie helaas wat het een en ander aan school te doen. Toetsweek komt er namelijk weer aan. Maar daar wil ik nu nog niet al te veel aan denken. Waarschijnlijk ga ik in de vakantie een dagje naar de stad Essen, in Duitsland, om te winkelen. In Essen bevindt zich een Primark van maar liefst zes verdiepingen. Daar vermaak ik mij dus wel even. Misschien is het een leuk idee om jullie een overzicht te geven van de leukste winkels in Essen? Voor de rest heb ik nog geen grootse plannen voor de vakantie en daarom heb ik op internet wat mooie herfstplaatjes opgezocht om wat inspiratie uit te halen. Hopelijk hebben jullie er ook wat aan!

autumncol2 autumncol3

Q: Wat zijn jouw plannen deze herfst?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

4 gedachtes over “Inspiration ♥ Autumn

Geef een reactie

