P2 Eye Dream Eyeshadow ♥ 090 Afternoon Break

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is al een hele poos geleden dat ik de foto’s van de Eye Dream Eyeshadow van P2 maakte, maar jullie gaven op Instagram aan alsnog graag een review te willen zien. En dus pakte ik het product er weer eens bij, bewerkte de foto’s en schreef dit artikel. Lees je mee?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Afternoon Break komt in een minimalistisch, maar mooi doosje. Niet te veel poespas: daar houd ik van! Ik vind het fijn dat je de oogschaduws door het doorzichtige plastic kan bekijken. Wel zo handig als je meerdere varianten hebt! Op de achterkant van de verpakking vind je de naam van de kleur en de ingrediënten. In het doosje zit 4,5 gram oogschaduw.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wauw, wat een mooie tinten! Het merk, P2, verkoopt overigens nog meer Eye Dream Eyeshadows, maar ik dacht dat dit exemplaar het beste bij mijn ogen zou staan. Aan de linkerkant zie je een feloranje tint. Perfect voor de herfst, toch? Ik wil er wel even bij zeggen dat deze waarschijnlijk niet bij iedereens huidtype past, aangezien het een hele warme tint is. Rechts bevindt zich een aardse, bruine kleur. Volgens mij kan ik deze met veel andere kleuren combineren en dus voor verschillende looks gebruiken! De kleuren glanzen prachtig. Ik ben benieuwd hoe ze op mijn oogleden zullen staan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aanschouw hier de swatches! Bovenaan zie je slechts de oranje kleur, in het midden slechts de bruine en voor de onderste swatch heb ik ze met elkaar gemengd. Helaas komen de tinten niet zo goed over op de foto, want in het echt zijn ze een stuk feller. Ik vind de glans die de oogschaduws afgeven geweldig. Bovendien zijn de kleuren goed gepigmenteerd en daarnaast makkelijk te blenden. Hier en daar waren ze wat kruimelig, maar niet zo erg dat het hinderend was.

Voor de prijs hoef je de Eye Dream Eyeshadow van P2 niet te laten liggen. Je scoort hem namelijk al voor €2,95. Ik ben zeker weten nog van plan om meer kleuren te halen. Jammer genoeg is het merk P2 niet te koop in Nederland! Ik haal de producten van P2 altijd bij de DM, een grote drogist in Duitsland. Met nieuwe kleuren kopen zal ik dus nog even moeten wachten tot mijn volgende tripje naar ons buurland. Tot die tijd stel ik alvast een wishlist samen. 🙂

Follow me on: Bloglovin’Instagram

3 gedachtes over “P2 Eye Dream Eyeshadow ♥ 090 Afternoon Break

Geef een reactie

