Primark ♥ kerstcollectie 2015

Fashion

primark1

Oké, ik weet dat het nog een hele poos duurt voordat het Kerst is, maar je kan nooit te vroeg beginnen met het zoeken naar een geschikt outfit. Toch? Ikzelf vind het in ieder geval heerlijk om maanden van te voren winkels en webshops urenlang door te spitten, totdat ik dé perfecte kerstjurk heb gevonden. Primark is er dit jaar, net als ik, vroeg bij en deelt nu alvast de kerstcollectie met ons. Ik laat jullie vandaag een groot deel zien. Bereid je voor op veel glitter & glamour!

Foto’s: www.budgetproof.nl

Ik zie er best wel een paar toffe items tussen zitten! Vooral de tasjes zien er leuk uit. Good job, Primark!

Q: Wat vind jij van deze kerstcollectie?

Follow me on: Bloglovin’Instagram

2 gedachtes over “Primark ♥ kerstcollectie 2015

Geef een reactie

