Plog ♥ 19-10-2015

Persoonlijk

Plog IKEA

Afgelopen maandag was de eerste dag van mijn herfstvakantie. Samen met mijn moeder, broertje en zusje maakte ik een tripje naar de IKEA om wat inspiratie op te doen. Het leek mij leuk om die dag te ploggen, want volgens mij heb ik dat nog nooit eerder op mijn blog gedaan. Hopelijk vinden jullie het resultaat leuk!

MLAK8

’s Ochtends moest ik een beetje haasten, want ik had me verslapen. Ik gebruikte mijn bronzer van de Primark weer eens. Heel fijn product!

MLAK1

Outfit! Ik droeg een sjaal van Shoeby Fashion, broek van Primark, sweater van H&M en schoenen van Nike. Ik had ook nog een leren jasje van Zara aan, maar die kan je niet zo goed zien op de foto. Niet dat je de rest nou zo goed kan zien, maar oké. Op naar de IKEA!

MLAK2

Dit bed wil ik hebben. Lekker groot!

MLAK3

We namen even een pauze om wat te eten en te drinken. Zie hier het prachtige uitzicht (NOT!). 😉

MLAK4

Ik nam een kaneelbroodje. Zo lekker! En goedkoop. Volgens mij kost een broodje maar €0,49. Misschien is het een idee om binnenkort zelf eens kaneelbroodjes te maken, want ze zijn heerlijk. Wie van jullie heeft er een goed recept?

MLAK5

Ik houd van de geurkaarsen van IKEA. Jammer genoeg waren er dit keer niet veel verschillende soorten.

MLAK6

Mijn broertje dacht dat hij een schaap was, haha! Ik vind dit zo’n schattige foto.

MLAK7

Hoe leuk is dit koperen lampje?! Deze is veel mooier dan de zwarte die ik nu heb. Ik heb hem niet meegenomen, maar wel op mijn wishlist gezet.

MLAK9

Eenmaal thuisgekomen maakte ik een planning voor de herfstvakantie. Over twee weken heb ik toetsweek, dus ik heb best wel veel te doen.

Na het maken van de planning ging ik aan de slag met mijn schoolwerk en dat is eigenlijk het enige wat ik die middag doe. ’s Avonds ben ik nog naar de sportschool geweest, maar daarvan heb ik geen foto’s gemaakt.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn plog vinden. Willen jullie dit soort artikelen vaker zien? Laat het me weten!

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

3 gedachtes over “Plog ♥ 19-10-2015

Geef een reactie

