Lovatics by Demi ♥ 010 Showtime & 020 Natural

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wisten jullie al dat Demi Lovato een eigen collectie voor cosmeticamerk New York Colour (NYC) heeft ontworpen? Tot afgelopen dinsdag wist ik dat namelijk niet! Demi lijkt mij een heel leuk persoon en daarom was ik ook erg enthousiast toen ik haar collectie zag. Ik kocht de twee oogschaduwpaletten uit de lijn en vandaag review ik ze voor jullie!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb dus de twee oogschaduwpaletten meegenomen. Elk palet bevat twaalf verschillende kleuren oogschaduw. Showtime (links) bevat negen glanzende en drie matte kleuren, terwijl Natural (rechts) zeven glanzende en vijf matte kleuren heeft. Op het eerste gezicht lijkt Showtime mij een palet om een feestelijke look mee te creëren en Natural lijkt mij weer meer geschikt voor dagelijks gebruik. Bij elk palet zitten twee kwastjes. Persoonlijk ben ik niet zo’n fan van dit soort kwastjes, maar wel fijn dat er aan is gedacht!

De verpakking van de paletten vind ik niet zo bijzonder. Je ziet dat het van een budgetmerk is, maar lelijk is het niet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de achterkant van de verpakking vind je drie mogelijke looks die je kan creëren met de paletten. Dit vind ik een groot pluspunt. Handig voor als je geen inspiratie hebt of gewoon niet zo veel verstand hebt van make-up. Ik zie geen ingrediënten staan op de verpakking. Mij maakt dit niet uit, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier problemen mee hebben.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hierboven zie je de eerste vijf oogschaduws uit het palet Natural. Dit lijkt mij een heel bruikbaar palet, omdat er zowel lichte als donkere tinten in zitten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En hier wat kleurtjes uit het Showtime palet. Sommige kleuren uit dit palet bevatten echt enorm veel shimmer. Dit zou ik niet naar school dragen, maar voor feestjes is het ideaal.

Demi1

Hier zie je een aantal swatches. Deze komen uit het palet Showtime. Het pigment is top! Daarover ben ik meer dan tevreden. Ik laat dan ook niet meer swatches zien, want het pigment is eigenlijk van elk kleurtje wel een beetje hetzelfde.

Jammer genoeg zijn de oogschaduw wel heel kruimelig. Gelukkig zijn er genoeg trucjes om fall-out te voorkomen. Zoek maar eens op Google!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik maakte een simpele look met Natural. Zelf vind ik hem erg mooi geworden. Dit is echt een look die ik naar school zou dragen. Niet te opvallend, maar wel verzorgd. Love it! Ik weet zeker dat ik nog veel meer mooie looks kan maken met de paletten, aangezien de oogschaduws heel divers zijn qua kleur en structuur.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oh jongens, wat ben ik blij met mijn twee nieuwe aankoopjes! Ik ga er vast nog veel plezier van hebben in de toekomst. Het pigment is zó goed! Alleen de fall-out is een nadeel, maar daar kan ik wel mee leven.

De oogschaduwpaletten zijn verkrijgbaar bij Kruidvat voor €8,99 per stuk. Momenteel heeft Kruidvat een geweldige actie lopen, waarbij je twee producten van NYC koopt voor slechts €5,-. Hiermee bespaar je enorm veel geld! Inslaan dus!

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

8 gedachtes over “Lovatics by Demi ♥ 010 Showtime & 020 Natural

Geef een reactie

