Mijn favoriete items van Esprit!

Fashion

espritcol1

Toen ik laatst op de website van Esprit (www.esprit.nl) keek, kwam ik een heleboel toffe kledingstukken en accessoires tegen. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht, omdat ik al jaren niks bij Esprit heb gekocht. Misschien moet daar binnenkort maar eens verandering in komen, want ik heb een uitgebreid verlanglijstje samengesteld met alle items die ik wel zou willen hebben. In dit artikel deel ik die wishlist met jullie. Enjoy!

De trui (€49,99) die bovenaan het artikel staat, vind ik heel gaaf! Ik zou hem dragen met een zwarte jeans en een paar laarsjes. Misschien wel de suède laarsjes (€89,99) die je naast de trui ziet. Om de outfit toch wat kleur te geven, zou ik er een accessoire in een opvallende kleur bij dragen, zoals bovenstaand tasje (€39,99).

espritcol3

Aan het begin van de herfstvakantie heb ik mijn kledingkast opgeruimd. Ik heb bijna een hele vuilniszak weggedaan, dus ik kan wel weer wat nieuwe kleding gebruiken. Vooral wat leuke sweaters en truien. Het exemplaar met ‘Paris’ (€39,99) erop is nogal minimalistisch en daar houd ik de laatste tijd wel van. Ik denk dat hij mooi staat op mijn zwarte stonewashed jeans. De trui (€59,99) rechts lijkt me heel geschikt voor de winter. Volgens mij is hij lekker warm! De top (€39,99) links is perfect om aan te doen voor een etentje of een verjaardag.

esprit2col

Op het plaatje hierboven zie je onder andere twee simpele sweaters (links (€49,99) en rechts (€39,99)). Ik vind deze fijn om aan te trekken op een schooldag. Casual, maar wel stijlvol. Tussen de twee sweaters in bevindt zich een prachtige petrol blouse (€49,99). Oh, wat houd ik van deze kleur!

espritcol4

Weer een sweater (€69,99)! De variant hierboven heeft leuke siersteentjes, wat de sweater wat chiquer en interessanter maakt. Het shirt (€35,99) ernaast is netjes, maar ook speels.  Ik houd van een panterprintje op zijn tijd, dus daarom trok dit item gelijk mijn aandacht.

Eerlijk is eerlijk, de kleding van Esprit is niet zo goedkoop. Je zult er vast en zeker wel goede kwaliteit voor terug krijgen. De webshop van Esprit is trouwens heel fijn! Ik vind hem erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Wel zo handig als je een online bestelling wilt plaatsen.

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

2 gedachtes over “Mijn favoriete items van Esprit!

Geef een reactie

