HEMA Soft Matt Lipbalm ♥ 09 & 10

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Voor mijn verjaardag kreeg ik heel veel cadeaubonnen van de HEMA. Helemaal niet erg natuurlijk! Fijn juist, want ik ben dol op de HEMA. Ik vind het een ontzettend fijne winkel, omdat ze er echt van alles hebben. Ik kan er altijd wel wat leuks vinden. Inmiddels heb ik mijn bonnen al bijna allemaal gespendeerd aan een aantal fijne producten, onder andere twee nieuwe Soft Matt Lipbalms. Ik had al twee kleurtjes, maar dat was voor mij nog niet genoeg. Herfstkleuren 09 en 10 moesten aan mijn collectie worden toegevoegd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Twee herfstkleurtjes dus. 09 (rechts) is een donkerpaarse kleur en 10 een donkerrode. Ik vind ze allebei prachtig! De zwarte hulzen van de lipbalms zien er goed uit. Ik vind de gekleurde doppen een leuke en handige toevoeging. Als je vier kleuren hebt, is het wel fijn als je gelijk ziet welke je pakt. Ik vind het wel jammer dat de lipbalms alleen een nummer hebben en geen naam.

Zoals je kan zien zijn de Soft Matt Lipbalms een soort lipsticks in de vorm van een pen. Persoonlijk vind ik dit een prettige vorm, omdat je hiermee snel en makkelijk je lippen kunt stiften. De punt van de lipbalm is redelijk dik, waardoor je hem makkelijk kunt aanbrengen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat een intense kleuren. Zó tof! De pigmentatie van de rode kleur, 10, is top! Over 09 ben ik ook tevreden, maar hij had van mij wat beter mogen dekken. Ik heb vrij donkere lippen van mezelf, dus je ziet mijn eigen lipkleur al snel door een lipstick heen.

De lipbalms brengen makkelijk aan en hebben een mooie, matte finish. Ze drogen mijn lippen niet uit, maar echt verzorgend zijn ze niet. Ik snap dan ook niet helemaal waarom ze lipbalms worden genoemd. Zelf vind ik het prettig om een lippenbalsem aan te brengen voor de Soft Matt Lipbalm, zodat mijn lippen de hele dag zacht blijven. De lipbalms blijven zo’n 3 tot 4 uur op mijn lippen zitten.

Ik ben erg blij met de twee lipproducten! Voor de €3,50 die je voor ze betaalt mag ik eigenlijk niet klagen. Volgens mij worden dit mijn nieuwe favorieten. ♥

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

7 gedachtes over “HEMA Soft Matt Lipbalm ♥ 09 & 10

Geef een reactie

