Ik heb nieuwe laarsjes!

Fashion

Ongeveer een week geleden was ik in de grote stad Essen, in Duitsland. Je kan daar heel goed winkelen en, zoals jullie waarschijnlijk al wel weten, ben ik daar dol op! Jammer genoeg had ik niet al te veel besteden, omdat ik de laatste tijd een paar dure aankopen heb gedaan. Ik had dan ook maar een klein verlanglijstje. Bovenaan dat lijstje stonden laarsjes met een hak. En die heb ik gevonden bij de Primark!

Ik was op slag verliefd op het paar schoenen dat ik spotte bij de Primark. Ze hebben een prachtig design! Het zijn Chelsea Boots met een blokhak. Ik heb ze in het grijs gekocht, maar ze zijn ook verkrijgbaar in het zwart en in het bordeauxrood. Grijs leek mij het makkelijkste te combineren met de items in mijn kledingkast. De laarsjes voelen stevig aan en lijken van goede kwaliteit. Ze zien er niet goedkoop uit, wat soms wel het geval is met items van de Primark. Daarnaast zijn ze goed afgewerkt. Hopelijk gaan ze een beetje lang mee!

Op hakken lopen is overigens niet iets wat ik vaak doe, omdat mij dat meestal niet zo goed afgaat. Ik had hiervoor niet eens een paar hakken in mijn kast staan. Toch lopen deze laarsjes best fijn. Natuurlijk zitten mijn gympen wat comfortabeler, maar dat had ik ook wel verwacht. De eerste keer op de laarzen was wel een beetje wennen, omdat ik een stuk langer was. Ik ben al vrij lang (ongeveer 1.78 meter), maar nu stak ik boven iedereen uit haha.

Ik betaalde voor dit paar laarsjes €23. Voor zo’n mooi paar laarsjes vind ik dat helemaal niet duur! Afgelopen week had ik ze al meerdere malen aangehad en ik denk dat ik zo nog veel vaker ga dragen, want ik vind ze geweldig.

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

3 gedachtes over “Ik heb nieuwe laarsjes!

Geef een reactie

