Essence Sheer & Shine Lipsticks ♥ 03 BFF & 09 I Feel Pretty

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb vandaag alweer een review voor jullie! De laatste paar dagen probeer ik om weer wat meer reviews te posten, want volgens mij vinden jullie dat wel leuk. Bovendien heb ik de afgelopen weken veel te weinig artikelen over beauty geplaatst. Goed, een review dus. Dit keer geef ik mijn mening over twee Sheer & Shine Lipsticks van Essence. Lezen jullie mee?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Sheer & Shine Lipsticks hebben een vrolijke verpakking, maar wellicht vinden sommige hem wat goedkoop ogen. Zoals ik gewend ben van Essence staan de kleurnamen- en nummers aangegeven aan de onderkant van de verpakking. Ik heb de kleuren 03 BFF en 09 I Feel Pretty.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BFF is een oudroze kleur. I Feel Pretty lijkt best wel op BFF, maar is wat donkerder. Wat je moeten weten over de Sheer & Shine Lipsticks is dat ze niet enorm gepigmenteerd zijn. Je kan ze goed vergelijken met Baby Lips: het zijn een soort getinte lipbalms.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat vind ik I Feel Pretty een mooie kleur! Hij is nog redelijk donker én toch heel draagbaar. De glans op mijn lippen vind ik geweldig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helaas ben ik van BFF de foto van op mijn lippen kwijtgeraakt! Ik kan jullie wel vertellen dat hij aangebracht iets lichter oogt dan in de huls. Net als I Feel Pretty geeft BFF je lippen een mooie glans.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben een fan van de Sheer & Shine Lipsticks! Ze zijn ideaal als je geen liefhebber bent van felle lipsticks, maar wel een kleurtje op je lippen wil. Je koopt ze bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,39 per stuk.

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

6 gedachtes over “Essence Sheer & Shine Lipsticks ♥ 03 BFF & 09 I Feel Pretty

Geef een reactie

