10 Dingen die je kunt doen op een vrije dag

Lifestyle

Soms kun je best een vrije dag gebruiken. Ik ook! Momenteel zit ik midden in de toetsweek en heb ik geen tijd om te relaxen, maar na deze hectische week ben ik van plan om het een dagje rustig aan te doen. In dit artikel vertel ik jullie wat je het beste op zo’n vrije dag kunt doen.

1. Maak je kamer wat gezelliger.Ik vind het leuk om in deze periode van het jaar mijn kamer te versieren met lampjes, kaarsen en andere toffe decoraties. Je kan eventueel ook op zoek gaan naar een DIY op YouTube of Pinterest.

2. Voor zo’n DIY heb je natuurlijk een aantal spullen nodig. Pak de fiets en rijd naar de Action, Xenos of HEMA en snuffel daar lekker rond. Ik vind het heerlijk om rond te kijken in dit soort winkels, omdat ze zoveel hebben! Meestal koop ik er alleen maar nutteloze dingen, maar dat is soms ook wel leuk.

3. Zoek je verzorgingsproducten uit. Gooi de producten die je niet meer gebruikt weg, want deze producten nemen alleen maar ruimte in beslag. Bovendien heb je zo weer ruimte voor nieuwe dingen! Hetzelfde geldt trouwens voor al je andere spulletjes.

4. Begin eindelijk aan die serie die je al weken wilt zien. Ik kan je Pretty Little Liars, Glee, Awkward, Orange is the New Black en Scream Queens aanraden.

5. Zonder je even af van alles en iedereen om je heen. Zet het bad aan, doe een maskertje op en pak er een tijdschrift bij. Hierna zul je je vast en zeker heel relaxt voelen.

6. Vind je het leuk om te bakken? Zoek dan op internet een verrukkelijk recept op en ga aan de slag. Laatst maakte ik een Red Velvet Cake en deze was zó lekker! Hier vind je het recept.

7. Werk alvast vooruit. Ik kan me voorstellen dat dit niet je favoriete bezigheid is op je vrije dag, maar het zal je waarschijnlijk wel een hoop stress besparen in de toekomst. Zeker als je net zo’n uitsteller bent als ik. Het is overigens helemaal niet nodig om heel lang te werken. In een uur kan je best veel doen.

8. Experimenteer met je make-up. Pak je gekste kleurtjes oogschaduw erbij en creëer een bijzondere look. Ik heb altijd de grootste lol wanneer ik dit doe. Ben je niet van de make-up? Zoek dan je krultang op en doe wat tofs met je haar.

9. Werk je sociale media bij. Verander je profielfoto op Facebook, plaats wat op Twitter en stalk je vrienden op Instagram. 😉

10. Lees blogs. Ik heb niet elke dag genoeg tijd om de artikelen op mijn favoriete blogs te lezen. Op een vrije dag haal ik dat graag in. Benieuwd naar mijn favoriete blogs? Een artikel daarover vind je hier.

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

5 gedachtes over “10 Dingen die je kunt doen op een vrije dag

  1. Herkenbare tijdsbestedingen ;-). Ik werk 4×9 uur, en heb iedere woensdag de luxe van een vrije dag. Naast de nodige huishoudelijke klusjes schuif ik ook graag rond met woonaccessoires (ik heb zoveel dat een deel in een kast staat, dus dat wissel ik regelmatig af) en ook het lezen van andere blogs doe ik graag! Het uitzoeken van mijn cosmetica komt op mijn to do-lijst voor a.s woensdag 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

