Wednesday Wishlist ♥ feestdagen

Beauty, Lifestyle

Feestdagen1

Sinterklaas is weer in het land, wat betekent dat de feestdagen niet ver weg meer zijn. Ik heb zo’n zin in december! Dit jaar vieren wij weer uitgebreid Kerst, dus ik ging afgelopen weekend aan de slag met een verlanglijstje. Waarschijnlijk zal ik hem de komende maand nog regelmatig aanvullen, maar vandaag deel ik alvast mijn voorlopige wishlist met jullie.

Ik draag de laatste tijd steeds vaker parfum. Jammer genoeg heb ik vooral goedkopere geurtjes in mijn collectie. Ik wil graag wat kwalitatief betere parfums hebben, want daar ga ik vast en zeker veel plezier van hebben. Het parfum Ari van Ariana Grande ruikt ongelooflijk lekker! De heerlijke geur opent met een mix van bessen, geïnspireerd door Grandes sprankelende persoonlijkheid. De ondeugende topnoten transformeren in een vrouwelijk boeket bestaande uit zachte bloemen, een onverwachte draaikolk van marshmallows, romige muskus en blank hout en reflecteren het romantische en sensuele karakter van Ariana. Klinkt goed, toch? Bij Douglas betaal je voor 30 mililiter €29,95.

Armani’s Acqua Di Gioia mag ook wel op mijn wishlist. De hoofdnoot van Aqua Di Gioia begint met een melange, geïnspireerd op mojito, met gescheurde muntblaadjes, verwarmt door bruine suiker en gemixt met Italiaanse limoenschilletjes. Het hart bestaat uit vrouwelijke bloemige noten met vreugdige aquatische noten als jasmijn, pioenroos en een vleugje roze peper. De mediterrane basis bevat cederhout en labdanum. Voor €31,80 is dit parfum van jou! Je scoort hem bij Ici Paris XL.

Feestdagen2

Ik houd van de producten van The Body Shop! En dan met name van hun Body Butters. Dit jaar staan de verfrissende Virgin Mojito Body Butter en de onweerstaanbare Frosted Plum Body Butter op mijn verlanglijstje. Vigin Mojito ruikt naar pure, verse munt in combinatie met een vleugje limoen. Frosted Plum bevat een subtiele mix van rijpe pruimen, magnolia en pioenrozen. Beide Body Butters kosten €16,00.

Feestdagen3

Weten jullie dat ik nog nooit een product van Lush heb gehad? Hopelijk wordt daar snel verandering in gebracht! De Blackberry Bath Bomb (€4,75), de Stardust Bath Bomb (€5,50) en Frozen (€5,95) wil ik graag nog een keertje proberen.

Feestdagen5

Hoe mooi is het Sleek MakeUP Solstice Highlighting Palette (€12,99)? I love it! Solstice bevat zowel tinten met een koele ondertoon als met een warme ondertoon. Voor het aanbrengen van de highlighter heb ik natuurlijk wel een goede kwast nodig. Daarom staat de Real Techniques Core Collection ook op mijn wishlist. Deze set van vier kwasten kost €29,99.

Laatst spotte ik bij de IKEA dit leuke lampje in koperkleur. Ik denk dat deze heel erg leuk op mijn bureau zal staan! De lamp kost €11,95.

Feestdagen4

Dan zijn er ook nog een paar oogschaduwpaletten die ik wil hebben. Allereerst het Makeup Revolution Wonder Palette – I Heart Choclate (€9,95). Ik vind de kleurtjes in het palet zo mooi! Ideaal voor de herfst en de winter. Voor iets gewaagdere looks lijkt het Makeup Revolution Salvation Palette Unicorns Unite (€7,99) mij enorm leuk.

Q: Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de feestdagen?

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

5 gedachtes over “Wednesday Wishlist ♥ feestdagen

Geef een reactie

