Kletspraatje ♥ toetsweek, december en plannen

Persoonlijk

Daar ben ik weer! Het is de afgelopen weken een beetje stil geweest op mijn blog, want ik ben druk geweest met school. Drie weekjes terug had ik toetsweek en mijn cijfers zijn helaas nogal tegengevallen. Jammer, maar ik begin vol goede moed weer aan een nieuwe periode. Ik heb mezelf voorgenomen om voortaan wat meer tijd aan mijn huiswerk te besteden en wat minder aan het lezen van blogs en het kijken naar filmpjes op YouTube. Niet zo leuk, maar het helpt wel. Voor het schrijven van blogposts probeer ik natuurlijk wel zoveel mogelijk tijd over te houden, want bloggen maakt mij blij!

We zitten alweer bijna in december! Ik heb zo’n zin in de feestdagen. Samen met wat vriendinnen ga ik Sinterklaas vieren. We hebben afgesproken om een aantal cadeautjes voor elkaar te kopen en ook zijn we van plan om lekkere hapjes klaar te maken. Afgelopen weekend heb ik alvast inkopen gedaan! Ik wil nog graag een feestelijk jurkje scoren, maar ik denk dat dat niet meer gaat lukken. Ik kan gewoon niks leuks vinden! De laatste tijd heb ik sowieso wat moeite met het vinden van kleding. Ik ben in zowel oktober als november naar de Primark geweest, maar beide keren kwam ik met slechts wat handigheidjes en accessoires naar buiten.

Momenteel ben ik dus druk bezig met school. Deze week staan er een paar SO’s en een presentatie op de planning. Ik heb een hekel aan presenteren, maar de laatste jaren gaat het me steeds beter af. Wel ben ik voor elke presentatie nog steeds heel zenuwachtig. Dat zal denk ik nooit veranderen!

En dat was eigenlijk alles wat ik jullie wilde vertellen. Op mijn blog zullen vanaf nu weer meerdere artikelen per week verschijnen. Ik ga mij niet aan een vast schema houden, maar jullie kunnen ongeveer 3 à 4 posts per week verwachten.

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

2 gedachtes over “Kletspraatje ♥ toetsweek, december en plannen

Geef een reactie

