Review ♥ Accessoires van Born Pretty Store + kortingscode

Fashion

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Laatst mocht ik wat accessoires uitzoeken op http://www.bornprettystore.com. Hoe leuk! In de webshop van Born Pretty Store vind je echt van alles. Van telefoonhoesjes tot nagellijm; ze hebben het allemaal. Ik mocht items kiezen uit de categorieën Jewelry & Accessoires en Hair Salon & Decoration. Ik ging voor vier gouden items, waar ik jullie in dit artikel meer over vertel. Lees je mee?

Op de afbeelding bovenaan dit artikel zien jullie rechtsboven een ketting. Van te voren verwachtte ik dat dit een van mijn favoriete items van de bestelling zou zijn, maar dat viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Als ik de ketting om mijn nek heb, hangen de hangers niet recht. Een beetje jammer! Gelukkig valt dit niet heel erg op en kan ik hem wel gewoon dragen. Je bestelt hem hier voor €3,65.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vervolgens bestelde ik een armbandje met Romeinse cijfers. Ik vond deze wel toepasselijk, aangezien ik op het Gymnasium zit. Ik ben de laatste tijd gek op subtiele accessoires, dus deze armband komt goed van pas! Alhoewel ik hem pas een paar dagen binnen heb, heb ik hem al onwijs vaak gedragen. Je bestelt hem hier voor €2,99.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik draag eigenlijk nooit iets in mijn haar, hooguit een elastiekje, maar het leek mij leuk om eens iets nieuws te proberen en dus bestelde ik een versierde schuifspeld. Ik vind hem zo mooi! Vaak zakken dit soort speldjes al snel uit mijn haar, maar deze blijft de hele dag stevig in mijn haar zitten. Je bestelt hem hier voor €2,04.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tot slot ontving ik nog een prachtige ketting, bestaande uit drie lagen. Ik wilde al heel lang zo’n soort ketting, maar was nog nooit een leuk exemplaar tegengekomen. Toen ik deze spotte, gooide ik hem dan ook gelijk in mijn online winkelmandje. Je bestelt hem hier voor €4,04.

De levertijd van een bestelling is meestal zo’n vier tot vijf weken. Je zult dus even geduld moeten hebben, maar het is het wachten waard. Voor relatief weinig geld krijg je iets heel leuks opgestuurd. Ben jij van plan om ook wat te bestellen bij Born Pretty Store? Met de code EGVT10 krijg je 10% korting op alle items uit de webshop, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Je betaalt overigens nooit verzendkosten bij Born Pretty Store. Laat het me weten als je wat gaat bestellen, want dat zou ik heel leuk vinden om te lezen.

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

2 gedachtes over “Review ♥ Accessoires van Born Pretty Store + kortingscode

Geef een reactie

