Mijn 5 favoriete nagellakjes voor de herfst

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Al van kleins af aan ben ik dol op nagellak! Ik weet nog dat ik mijn eerste lak kocht bij HEMA: een felroze met glitters. Inmiddels is mijn collectie flink gegroeid en heb ik ongeveer 60 kleuren in mijn bezit. Een jaar geleden waren dat er een stuk meer, maar ik heb er laatst een heleboel weggedaan. Niet veel later heb ik de overgebleven lakjes gesorteerd op seizoen. In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete lakken van dit seizoen, de herfst, zien.

Essence – 22 i ♥ my blue jeans

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een paar maanden geleden kreeg ik deze lak cadeau van mijn kleine broertje. Zo lief! Het is een donkerblauwe, matte kleur! Ik vind de kleur heel mooi, maar het effect is niet bepaald handig. Voor The Gel Nail Polish heb je namelijk een top coat nodig, die het matte effect laat verdwijnen. Toch is dit een favorietje, want ik houd van de kleur.

Sally Hansen – 440 Dig Fig

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is mijn eerste lak van Sally Hansen en ik ben er zo blij mee! Ik kocht hem afgelopen zomer en heb hem sindsdien al veel gedragen. Helaas is Sally Hansen niet goedkoop. Je betaalt bijna €12 per kleur.

Catrice – 280 London’s Weather Forecast

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Grijs is altijd goed. Het past bij alles en geeft je nagels een chique look. I love it! Als je het mij vraagt is London’s Weather Forecast dé perfecte grijstint. Hoe leuk is die naam trouwens?!

O.P.I. – Stir-fried Eggplant

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een mooie donkerpaarse kleur met glitters. Ideaal voor de feestdagen, als je het mij vraagt. Met het aanbrengen van deze lak heb ik wel altijd problemen. Na gebruik zitten mijn vingers meestal helemaal onder de glitters! Ligt dat aan mij?

Essie – Recessionista

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Waarschijnlijk is dit, op de lak van Sally Hansen na, mijn grootste favoriet. Sowieso ben ik gek op de kleur paars, maar deze tint is wel heel mooi! Hij brengt daarnaast heel makkelijk aan en droogt snel. Liefde voor Essie!

Q: Wat is jouw favoriete nagellak voor de herfst?

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

4 gedachtes over “Mijn 5 favoriete nagellakjes voor de herfst

Geef een reactie

