De leukste kersttruien!

Fashion

colkersttrui2

Primark €16,00 // Primark €18,00 // Primark €22,00

Aangezien het artikel van vorig jaar met de leukste kersttruien heel goed werd bekeken, laat ik jullie vandaag weer een aantal prachtexemplaren zien! Ondanks dat kersttruien een beetje fout zijn, zijn ze wel lekker warm. En stiekem vinden we ze ook heel tof staan, toch? Je hebt ze tegenwoordig in allerlei verschillende kleurtjes en printjes. Hoe gekker, hoe beter! Jammer genoeg heb ik er zelf nog steeds geen gescoord, maar daar gaat hopelijk snel verandering in komen.

De drie truien bovenaan het artikel komen allemaal van de Primark. De trui links is mijn favoriet. Wie kan een jonglerende sneeuwpop nou weerstaan? Helemaal rechts zie je een trui met lichtjes! Dit geeft een geweldig leuk en feestelijk effect! Let wel op dat je hem niet in de was gooit.

colkersttrui4

H&M €14,99 // H&M €19,99

Hoe lief is de trui links? Ik vind hem zo schattig! Bovendien is hij helemaal niet duur. Voor het exemplaar ernaast betaal je vijf euro meer, maar deze is dan ook versierd met pailletten.

colkersttrui1

ONLY €29,95 // Primark €18,00 // H&M €14,99

Dé perfecte kerstkleuren, als je het mij vraagt!

colkersttrui3H&M €14,99 //H&M €19,99 // H&M €14,99

Misschien wisten jullie het al, maar ik ben een enorme kattenliefhebber. Daarom vind ik de middelste trui ook zo leuk! Het is dat de kleur grijs mij niet zo staat, want anders had deze allang in mijn kast gehangen.

Er zijn dus ook dit jaar genoeg leuke kersttruien te vinden! Misschien leuk voor op je verlanglijstje?

Q: Heb jij al een kersttrui? 

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

7 gedachtes over “De leukste kersttruien!

Geef een reactie

