Spam je blog!

Uncategorized

Hoi allemaal! Vandaag even geen uitgebreid artikel, want ik ben een beetje ziekjes. Wel wil ik jullie weer eens de gelegenheid geven om je eigen blog (of webshop) te spammen. De laatste keer is alweer een tijdje geleden, maar ik ben zeer benieuwd naar jullie blogs. Ik vind het altijd zo leuk om nieuwe sites te ontdekken!

Volgens mij weten jullie zo onderhand wel hoe het werkt: vertel in het kort wat over jezelf en je blog (of webshop) hieronder bij de reacties. En vergeet vooral geen linkje achter te laten.

Heel veel plezier met spammen!

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

9 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 15 jaar en heb een blog genaamd Lifestylespot. Ik ben zeer creatief en hou van experimenteren met make up ! Mijn blog biedt verschillende categorieen aan zoals : Make up , blogs en vlogs, dingen die ik heb meegemaakt , sport , fashion en nog zoveel meer! Ik ben nog niet zo lang bezig maar ben al helemaal in de ban van mijn blog . Ik probeer 3 keer iets te posten per week en begin misschien zelfs een Youtube account. Als ik meer volgers heb zal er ook een giveaway plaatsvinden van allemaal goodies . Mijn blog is in het engels en nederlands sinds woensdag . Ik hoop dat jullie me gaan volgen en veel plezier gaan beleven aan mijn blog! Kiss Gitte https://lifestylespotx.wordpress.com/

    Liked by 1 persoon

  2. Heeeeii! Ik heb een blog over van alles dat met paarden te maken heeft. Je kunt er regelmatig tips, how to’s en nog veel meer dingen vinden!Ik ben pas net begonnen, maar plaats zo vaak mogelijk een artikel. Als jij net als ik ook van paarden en paardrijden houdt, zou ik het leuk vinden als je een kijkje op Mijn Paardenliefde zou nemen! Dit is de link er naar toe: mijnpaardenliefde.blogspot.nl

    (Vergeet ook niet om even een reactie achter te laten als je mijn blog bezoekt 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

