‘Is het al bijna Kerst?’ ♥ Tag

Persoonlijk

Nog zeven nachtjes slapen en dan is het Kerst, mijn favoriete feest! Ik kan niet wachten tot het zover is. Gisteren kwam ik de ‘Is het al bijna Kerst?’ tag tegen op Bella Mondo. Ik was deze tag nog niet eerder tegengekomen, maar hij leek mij wel heel leuk om in te vullen en dat heb ik dan ook gedaan. Lees je mee?

Hoe lang nog tot het Kerst is?

Nog precies een week! Wat gaat de tijd snel! Voor mijn gevoel was het een paar weken geleden nog zomer. Voor mij is vandaag ook een feestelijke dag, want mijn kleine broertje is jarig. Hij is zes jaar geworden!

Hoe erg kijk jij uit naar Kerst?

Heel erg. Ik vind Kerst zo’n gezellig feest!

Wanneer heb je de kerstboom opgezet?

Vorige week vrijdag. Normaal zetten we hem al gelijk na Sinterklaas op, maar dit jaar hebben we iets langer gewacht. Het lijkt mij leuk om nog een kleine kerstboom op mijn kamer neer te zetten, maar ik weet niet of ik dat nog ga doen.

Hoe ziet jouw ideale kerstboom eruit?

Ik houd van kerstbomen met veel lichtjes en ballen! Wel moet alles bij elkaar passen. En de boom moet ook hoog zijn.

Wat is je favoriete kerstliedje?

Dat blijft toch echt wel All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey. Al van jongs van aan ben ik gek op dit lied. Toen ik klein was bedacht ik zelfs dansjes op het nummer! Maar Last Christmas van Wham! en Santa Tell Me van Ariana Grande behoren ook tot mijn favorieten.

Wat vind jij echt niet kunnen tijdens Kerst?

Gezeur! Het hoort gewoon gezellig te zijn tijdens Kerst.

Naar welk kerstgerecht kijk jij het meeste uit?

Waarschijnlijk zal ik op kerstavond voor het eten zorgen. Ik ben van plan om allemaal kleine hapjes te gaan maken! Momenteel ben ik nog bezig met het uitzoeken van recepten, maar ik heb al een paar lekkere ideetjes. Op tweede kerstdag zullen wij gaan gourmetten en dit vind ik ook altijd wel heel lekker.

Wat voor outfit draag jij meestal met Kerst?

Met Kerst draag ik meestal een feestelijk jurkje. Dit jaar heb ik niks speciaals gekocht, maar ik heb vast nog wel iets leuks in mijn kast hangen.

Hoe ziet Kerst er bij jouw over 25 jaar uit?

Ik heb echt geen flauw idee, haha. Dan ben ik 41! Hopelijk vier ik de feestdagen dan nog steeds met mijn familie!

Wat geeft jou nou echt hét kerstgevoel? Heb je een traditie?

Of je het echt een traditie kan noemen weet ik niet, maar wij kijken altijd op kerstavond naar het programma All You Need Is Love. Het opzetten van de kerstboom geeft mij ook wel echt een kerstgevoel.

Q: Kijk jij uit naar Kerst?

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

6 gedachtes over “‘Is het al bijna Kerst?’ ♥ Tag

Geef een reactie

