Budget kerstoutfits van H&M

Fashion

 

kerstoutfitcol1

De feestdagen komen steeds dichterbij. Over zes dagen is het alweer Kerst! Hebben jullie al je outfits voor 25 en 26 december klaar gelegd? Ik in elk geval nog niet! Daarom deel ik vandaag een aantal feestelijke outfits met jullie. En aangezien december al zo’n dure maand is, heb ik de outfits zo goedkoop mogelijk proberen te houden. Enjoy!

Een feestje? Dan zit je met de glitterende outfit bovenaan dit artikel wel goed. Vinden jullie de groene kleur van de top en rok ook zo mooi? De enkellaarsjes houden het geheel wat stoerder. Deze outfit is overigens ook zeer geschikt voor NYE.

Totaal: €59,97

kerstoutfitcol2.jpg

Geen zin in een jurk of rok? Ga dan voor een mooie, warme trui en combineer hem met een nette broek en pumps. Ik vind dit een hele geschikte outfit om te dragen met Kerst. Zeker als je geen bijzondere dingen gepland hebt staan.

Totaal: €79,97

kerstoutfitcol3

Rood is voor mij echt dé perfecte kerstkleur! Trek eventueel nog een zwart jasje over de kanten jurk aan en je bent klaar om te gaan. Op naar het kerstdiner! Zowel de pumps als het tasje zijn voorzien van mooie details, wat de outfit nét wat bijzonderder maakt.

Totaal: €79,97

 

kerstoutfitcol4

Mijn persoonlijke favoriet! Ik vind deze outfit zó leuk! De trui is een beetje casual, maar de glitterende rok en toffe pumps geven de outfits een feestelijke touch. Ben je niet zo goed met hakken? Kies dan voor laarsjes of nette gympen.

Totaal: €89,97

Q: Wat is jouw favoriete outfit?

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

4 gedachtes over “Budget kerstoutfits van H&M

Geef een reactie

