MUA ♥ Eyeshadow Palette ♥ Twelfth Night

Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een review heb geschreven over een product, maar vandaag is het weer zover. Een poosje geleden kocht ik in Hoofddorp een nieuw oogschaduwpalet van Makeup Academy (MUA): Twelfth Night. Dit palet bevat prachtige, winterse tinten! Ik heb hem al heel vaak gebruikt, dus maak je klaar voor een positieve review. 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sparkle this season with MUA’s collection of winter shades. A perfect combination of glam, easy to wear colours – apply with style!

Langzaamaan wordt het assortiment van MUA aangevuld met producten in winterkleuren. Zo is ook dit palet toegevoegd aan de collectie. De kleuren zijn perfect voor het najaar. Het fijne aan dit palet is dat je er zowel feestelijke als dagelijkse looks mee kan creëren. Ik vind het ook prettig dat matte en glanzende kleuren elkaar in dit palet afwisselen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de bovenste rij zie je de kleuren Ice, Myrrh, Frost, Oudh, Coal en Fir. Onderaan bevinden zich de tinten Hush, All Spice, Ivy, Plum, Enchant en Star Shine. Wat een mooie kleurtjes!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Begin dit jaar kocht ik het Winter Forest Matte Palette van MUA, waar ik nog steeds veel plezier van heb. Toen ik het Twelfth Night Palette zag liggen, moest ik hem dan ook wel meenemen. En daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aanschouw hier de swatches van de bovenste rij. Van links naar rechts: Ice, Myrrh, Frost, Oudh, Coal en Fir. Zoals je kan zien zijn de oogschaduws goed gepigmenteerd. In het echt komen de kleuren nog nét wat intenser over dan op de foto. Ik ben verliefd op het kleurtje Oudh! De tinten glimmen heel erg, maar dat maakt ze zeker niet minder mooi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dan hier de swatches van de onderste rij. De foto is niet helemaal duidelijk, sorry daarvoor! In het echt zien de kleuren er veel gepigmenteerder uit. Van links naar rechts: Star Shine, Enchant, Plum, Ivy, All Spice en Hush. Voor mij springen de kleuren Plum en Ivy er echt uit!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat is het Twelfth Night Eyeshadow Palette mooi! Ik ben ongelooflijk blij dat ik hem heb meegenomen, want ik gebruik hem echt bijna elke dag. De kleuren passen goed bij elkaar, de oogschaduw brengt fijn aan en de finishes zijn zó pretty. Ik houd van Makeup Academy.

Het Twelfth Night Eyeshadow Palette is te koop bij geselecteerde Kruidvat filialen én is online te bestellen op de website van Kruidvat voor €5,99.

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

2 gedachtes over “MUA ♥ Eyeshadow Palette ♥ Twelfth Night

Geef een reactie

