Review ♥ Items van Born Pretty Store + kortingscode

Beauty, Fashion

bps5

Afgelopen week kwam er weer een pakketje van Born Pretty Store binnen. In de webshop van Born Pretty Store vind je echt van alles. Van telefoonhoesjes tot nagellijm; ze hebben het allemaal. Ik koos dit keer voor een haarelastiek, een ketting, een ring en een kwast. In dit artikel review ik alle product voor jullie. En, net zoals de vorige keer, kun je aan het einde van het artikel een kortingscode vinden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit lijkt wel een Real Techniques kwast! Ik werd gelijk enthousiast toen ik dit item in de webshop zag staan. Ik heb gekozen voor een goud exemplaar, maar de kwast is ook verkrijgbaar in het roze en blauw. Hij ziet er prachtig uit, maar is hij ook fijn in gebruik? Ja, dat is hij zeker! Ik heb nog nooit zo’n fijne foundationkwast gehad! Waarschijnlijk zal ik hem met heel veel liefde gaan gebruiken. Je vind hem hier voor €3,78.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan wel een hele bijzondere accessoire! Ik weet niet zo goed hoe ik dit elastiek moet beschrijven. Hopelijk maken de foto’s het wat duidelijker.

bps6

Hier zie je hem in mijn haar! Echt makkelijk is het niet, maar ik vind het wel heel tof staan. Wat vinden jullie? Je vindt hem hier voor €1,81.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik bestelde ook nog bovenstaande minimalistische ring. Jammer genoeg heb ik hem te klein besteld! Zonde, want ik vind hem wel heel leuk. Hopelijk kan ik hier iemand anders blij mee maken. Je bestelt hem hier voor €0,99. De ring is verkrijgbaar in zilver en goud.

bps6

Tot slot ontving ik ook nog deze leuke ketting met veertjes! Ik draag hem graag op een simpele top of trui. Je bestelt hem hier voor €2,92.

De levertijd van een bestelling is meestal zo’n vier tot vijf weken. Dit pakketje kreeg ik binnen een maand, maar op mijn vorige bestelling moest ik wat langer wachten. Je zult dus even geduld moeten hebben, maar het is het wachten waard. Voor relatief weinig geld krijg je iets heel leuks opgestuurd. Ben jij van plan om ook wat te bestellen bij Born Pretty Store? Met de code EGVT10 krijg je 10% korting op alle items uit de webshop, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Je betaalt overigens nooit verzendkosten bij Born Pretty Store. Laat het me weten als je wat gaat bestellen, want dat zou ik heel leuk vinden om te lezen.

Follow me on: Bloglovin’Instagram – Twitter

3 gedachtes over “Review ♥ Items van Born Pretty Store + kortingscode

Geef een reactie

