De tofste hoesjes voor je telefoon! + WIN €30,- SHOPTEGOED

Lifestyle

hoesjescol1

Wie heeft er tegenwoordig nou geen mobieltje? Mobiele telefoons zijn voor veel mensen niet meer weg te denken uit hun leven. Jammer genoeg hoef je je telefoon soms maar één keer te laten vallen en hij is al kapot. Voor wat extra bescherming zijn hoesjes ideaal! Tegenwoordig zijn er steeds leukere exemplaren te koop. Vandaag zet ik voor jullie mijn favoriete hoesjes van www.hoesjes-outlet.nl op een rijtje. Bovendien mag ik aan het eind van dit artikel maar liefst €30,- shoptegoed weggeven voor deze website. 

Op hoesjes-outlet.nl vind je goedkope telefoonhoesjes voor de populairste telefoons (iPhone 5/5s, iPhone 5c, iPhone 6/6s, iPhone 6/6s Plus, Galaxy S4, Galaxy S5, Galaxy S6). De prijzen voor de hoesjes liggen ongeveer tussen de €10,- en €30,-. Daarnaast verkopen ze ook een aantal accessoires voor je telefoon.

Bovenaan dit artikel staan de hoesjes die ik het allerleukst vind. Vooral het hoesje met de quote “MORE ISSUES THAN VOGUE” vind ik geweldig! Hiermee kan je echt een statement maken. Dit hoesje is geschikt voor de iPhone 6/6s. Klik hier om naar de pagina te gaan met alle items voor de iPhone 6/6s.

hoesjescol2

Voor de echte chocoladeliefhebbers!

hoesjescol3

Dan nog twee wat eenvoudigere hoesjes. Ik vind ze allebei heel tof! Ze zijn niet te opvallend, maar laten je telefoon er toch net wat mooier uit zien.

Kan jij wel een (nieuw) hoesje voor je telefoon gebruiken? Om kans te maken op €30,- shoptegoed van de website hoesjes-outlet.nl hoef je alleen maar hieronder, bij de reacties, aan te geven welk hoesje uit dit artikel jij het leukst vindt. Wil je extra kans maken? Dan kan je het volgende doen:

Ik maak een winnaar bekend op zaterdag 12 maart. Hopelijk doen jullie allemaal mee!

Follow me on: Bloglovin’InstagramTwitter

 

Een gedachte over “De tofste hoesjes voor je telefoon! + WIN €30,- SHOPTEGOED

Geef een reactie

